Szeretnék a közösség tagja lenni
HOGYAN REGISZTRÁLHATOK?

KÖVESD A LÉPÉSEKET

1. LÉPÉS

Kattints a bejelentkezés/regisztráció gombra a jobb felső sarokban.

2. LÉPÉS

Adatok pontos kitöltése, saját felület kialakítása.

3. LÉPÉS

Saját szolgáltatás felvitele, majd ellenőrzése a jóváhagyás előtt.

4. LÉPÉS

Ajánlatkérések fogadása és a szolgáltatás megfelelő elvégzése.

FIGYELJ A KULCSFOGALMAKRA

1.

BIZALOM

A bizalom kiépítése az egyik legfontosabb dolog az értékesítés során, úgyis mondhatjuk, hogy ettől függ minden. A véleményezés funkciónak köszönhetően hamar ki tudjuk szűrni a nem megbízható cégeket. Te ne tartozz közéjük!

Tilmann Beller

“Ha valaki szimpátiával, jóakarattal és bizalommal fordul felénk, az egyszerűen jót tesz nekünk. Áram indul ki belőle, mely erőt ad, növeli önbizalmunkat és biztonságunkat. Megfordítva is igaz.”

2.

MINŐSÉG

Mindenkinek fontos a minőség, így ennek biztosítása szolgáltatóinktól elvárás. Kérünk mindenkit, hogy csak akkor vállaljon el munkát, csak úgy adjon el bármit, ha azt fordított esetben ő is szívesen megvásárolná.

Baltasar Gracián

“A tökéletesség nem a mennyiségben van, hanem a minőségben. Ami igazán jó, mindig kevés és ritka.”

3.

ÁR

Érthető, hogy fontos az ár. Tudjuk, hogy az esküvő nem olcsó dolog és mindenkinek él a fejében egy szám az esküvőre szánt anyagi keret kapcsán. Kívánjuk, hogy a két fél árakat illető elképzelése találkozzon és megbízás legyen a vége.

Gárdonyi Géza

“Nem az a boldog ember, aki milliókat tud szerezni, hanem aki úgy tud szegény lenni, hogy nem érzi a szegénységet.”

4.

TOVÁBBAJÁNLÁS

Tartsuk szem előtt a vevő igényeit, hiszen ha elégedett, akkor biztosan továbbajánlás lesz a vége és még több munkára, még több eladott termékre számíthatunk. Az elégedettséget mérő funkciónk sok mindenről árulkodik.

Jeff Bezos

“Mindig helyezd előtérbe a vevőt, még akkor is, ha ez látszólag jövedelemcsökkentő döntéssel jár! Hosszú távon ez a nyertes stratégia.”